Dobrý den, argument ohledně kongescí v odpovědi města je jasný, jako i fakt, že to bylo možné předvídat před realizaci světelné signalizace. Důležitou otázkou však je bezpečnost a komfort chodců při přecházení křižovatky. Prosím občany, kteří mají zkušenost s tímto místem o návrh požadovaného řešení.
08.02.2017 v 11:00
No, myslím si, že zácpy jsou tu tak jak tak. Křižovatka dlouhodobě nevyhovuje ani chodcům, ani řidičům, protože je přetížená. Když doprava trochu opadne, tak mě tu zase děsí kamiony a jiná těžká auta, která se řítí z kopce z Erenburgovy ulice dolů a hurá v plné rychlosti na koleje. To se potom třese okolí v poloměru 150 metrů. Když stojíte na jižním rohu křižovatky u nápadné vily a chcete přejít Erenburgovu ulici směrem k restauraci U Anči, tak nejste jako chodec moc vidět, protože tam stojí dva sloupy a ještě cedule označující žel. přejezd. Auta jsou tu navíc rozjetá z kopce a řidiči kolikrát raději přidají plyn, když mají přednost, aby projeli problémovou křižovatku plynule, aby jim tam náhodou nikdo z bočních ulic nevjel. Tam se jako chodec taky necítím vůbec bezpečně.
07.03.2017 v 21:37
Kolik stálo daňové poplatníky zřízení světelného signalizačního zařízení, které bylo pak vypnuto?
Opravdu to není turecké hospodářství ?
Kolik má město Olomouc dluhů, že může platit světelná signalizační zaříní, která pak vypne?
Udělal se řádný projekt před instalací světelného signalizačního zařízení? Schválila tento projekt dopravní policie?
Žádím konkrétní odpověď.
30.07.2017 v 15:22
Kolik stálo daňové poplatníky zřízení světelného signalizačního zařízení, které bylo pak vypnuto?
Opravdu to není turecké hospodářství ?
Kolik má město Olomouc dluhů, že může platit světelná signalizační zaříní, která pak vypne?
26.01.2017 v 20:53